Klantenservice

HULP NODIG?

Voor vragen zijn we tijdens kantooruren bereikbaar op:

Telefonisch:

website:    www.kayfashion.be/nl
email:        info@kayfashion.be
telefoon:   +32 1180 2100 (tijdens openingsuren stenen winkel)

Email:
info@kayfashion.be

Ticket of Webshop Chat via www.kayfashion.be

1 Vragen over Bestellen?
1.1 Hoe plaats ik een artikel in mijn winkelmandje?
Om een artikel in jouw winkelmandje te plaatsen moet je het gewenste artikel kiezen en de gewenste maat.
Indien het artikel en de maat beschikbaar is, kun je het in je winkelmandje plaatsen.
Is het artikel uitverkocht, dan kun je het op de favorietenlijst plaatsen.
1.2 De maat van het artikel in mijn winkelmandje stemt niet overeen met mijn gekozen maat.
In je winkelmandje kun je op de knop "WINKELWAGEN BIJWERKEN" klikken om je maat en aantal aan te passen.
Indien je een artikel ontvangen hebt dat niet overeenstemt met jouw bestelling, contacteer dan onze klantenservice. Deze zal dan alles in het werk stellen om je zo vlug mogelijk te helpen.
Dit kan gebeuren via mail: info@kayfashion.be of via telefoon 0032 1180 2100 (winkel), 0032 4 7474 4599 (mobiel).
1.3 Het gekozen artikel in mijn winkelmandje stemt niet overeen met mijn gewenste artikel.
In je winkelmandje kun je op de knop "WINKELWAGEN BIJWERKEN" klikken om je artikelkeuze, maat en aantal aan te passen. 
Indien je een artikel ontvangen hebt dat niet overeenstemt met jouw bestelling, contacteer dan onze klantenservice. Deze zal dan alles in het werk stellen om je zo vlug mogelijk te helpen. 
Dit kan gebeuren via mail: info@kayfashion.be of via telefoon 0032 1180 2100 (winkel), 0032 4 7474 4599 (mobiel).
1.4 Hoe gebruik ik mijn actie code?
Nadat je jouw artikelen gekozen hebt uit de verschillende rubrieken en nadat je ze in jouw winkelmandje gestopt hebt, plaats je de code in de daarvoor voorziene ruimte in het winkelmandje "KORTINGSCODE".
Deze zal dan automatisch toegepast worden.
Opgelet, voor bepaalde aanbiedingen gelden voorwaarden, zoals een minimum aankoopbedrag en soms is het niet mogelijk om ze meer dan 1 maal te gebruiken of in combiinatie met andere aanbiedingen. 
Al deze voorwaarden worden nauwkeurig omschreven op onze pagina "ACTIE".
1.5 Waarom werkt mijn actie code niet?
Er zijn verschillende actie code. Voor elke actie code gelden voorwaarden.
Deze worden nauwkeurig omschreven op onze pagina "ACTIE".

Enkele voorbeelden hiervan zijn: 
*  Is de einddatum overschreden (weekacties of dagaanbiedingen)?
*  Heb je al eens gebruik gemaakt van dit aanbod (nieuwsbrief actie)?
*  Heb je artikelen gekozen die niet van dit aanbod genieten (dagaanbieding of weekaanbieding?
*  Bedraag je bestelling het vereiste factuurbedrag (gratis artikelen)?
1.6 Ik kan geen 2 actie codes toepassen op mijn bestelling, hoe komt dit?
Je wenst twee actie codes te gebruiken op één bestelling.
Dit is niet mogelijk aangezien onze aanbiedingen niet cumuleerbaar zijn tenzij dit uitdrukkelijk wordt vermeld.
Gebruik het aanbod dat het beste bij jouw bestelling past !
2 Vragen over Ruilen?
3 Vragen over Retourneren?
4 Vragen over Leveren en Bezorgen?
5 Overige vragen?
Neem contact op
* Verplichte velden